fredag den 18. november 2011

Dansk watergate skandale.

Jeg spørger mig selv, om det er en dansk watergate skandale vi har gang i. Har Troels Lund Poulsen og hans daværende departemanchef`s, jagtet på Helle torning`s hovede, for at få det på et fad. Hvis det er tilfældet må jeg sige, det er en lang støre skandale end den med Ole sohn, for det med Ole sohn er jo immervæk, noget der var almindelig kendt at der flød penge, mellem rusland og de kummunistiske partier, i andre lande selv om de ikke var styrende, i det pågældende land. Det var bare måden for transaktionerne blev gjort på, var det en kuvert eller overbetaling, uanset det ene eller det andet, så vil det ikke være unormalt. Da kummunisterne herhjemme kun havde land og folk, ligeså deres partikontingent som indtægtskilde. For at sige det ligeud, så forslog det so en dråbe i havet til deres arbejde, her i landet og til valgkampe. Når jeg høre hvad min mor kan berette om, ligeså husker jeg min morfar kunne fortælle om, hvorledes de konstant var i medierne, tilbage i 60erne og 70erne, da en del af den har kostede penge, for det må den have gjort. Da jeg selv kan huske lidt til priserne den gang, så måtte der jo uvilkårlig være en sponsor, et eller andet sted. For at vide hvem det kunne være skal man jo ikke have studeret vel. Efter min mening må det også være en forældet sag, manden er blevet klogere så for mig kan det kun være person hetz, og spild af folketings taletid. Men selvfølgelig bør statsministeren også have tjekket, om han var anvenlig for afpresning, eller ihvertefalle p og t må have styr på det. Nu til bage til Troels og hans departemanschjef, det er en støre sag da det, omhandler personfølsomme ting der kan misbruges af andre, da ikke mindst af dem der vil gøre det i negativ henseende. Hvis jeg må give dem et godt råd så træk jer før, bølgerne bliver for store og det skader jeres partier eller parti.           

Ingen kommentarer:

Send en kommentar