fredag den 4. november 2011

Skatte og afgift stigninger.

Nu vil jeg gerne komme med min standpunkt, med alt den råben op om at landet er ved at gå af lave, pga.Skatter og afgifter skal stige, men den offentlige andsatte uanset om det er hos sundhedspersonalet eller på kontorene eller dem i skov eller parkvæsnet eller endtreppanørene for ikke atale om ledelsen, skal have lønstininger skal de tænke på de kommer af skatter og afgifter, men det gør også udgifter til miliø og sundhed også,for ikke at snakke om snerytning og vejveligeholdelse.
Min filosofi er at når udgifterne stiger det ene eller det andet sted så medføre det skattestininger for andet kan ikke undgåes, for man kan ikke rationaliser mere, eller bruge mere moderne teknologi, uden at det går ud over det personlige præg hos komunen og det er skadligt for systemet, for det er iforvejen koldt og upersonlig, men det vil jeg ikke indpå her.
Det jeg vil have er at vi skal gøre opmed er at, vil vi have at folk ligger og dør på gader ostræde, eller hjæmløse gør parker og opgange til hærberg, fordi vi ikke vil betale skat og afgifter, men heller have et system som usa, eller aksepter at fordi vi vil have en høj løn så kommer vi også til at betale en høj skat og nogle høje afgifter, tænk over det. Jeg er en af dem der godt vil betale. Men dem der udnøtter systemmet for dermed, at ødelække det for andre skal også straffes, derfor kunde jeg godt tænke mig at de danske firmaer kunde få lov at lave en aftale med det offentlige at dem der har begået en eller anden form for økonomisk kriminalitet kunde udlejes til deverse entrepanørerfor et vederlag til det ofentlige, svarende til deres lønudgift. Så kunde de lære at lave noget ordentlit fysisk arbejde. Ligeså at forsvaret fik en eller anden form for straffe batalion for kriminelle og de befalingsmænd og offiser, måtte havevider beføjelser en normalt, men de intanerede måtte ikke forlade kerserne området, med mindre de skulle på øvelse eller skydebane, de skal selvfølgelig bære fodlænke, for dem der ingik en kontrakt med forsvaret og her snakker jeg selvføgelig for dem der har fået en dom på 5.år. eller merer kan få et afslag i deres dom vis de tegner en kontrakt med forsvaret og lader sig udsende. 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar