søndag den 20. november 2011

Fodbold fans.

Kære Fodboldsfans, jeg synes hvis i vil have lov til at kunne gå i fred og ro, til jeres kampe så må i skille huligans delen fra, Den kan ikke forenes med en sport som fodbold længere. For den er i den gtad så økonomisk, en udfordring for staten, at hvis i vil være med til at gavne danmark og ikke minst jer selv, så se at få genskabt roligankulturen. Nu er det så slemt i KBH. at politiet er nød til at diktere forordninger, til kampene og det kan vedgud ikke være rigtig, så må fanklubberne simpelthen træde i funktion, og sige til deres medlemmer, at det er forbundet med udelukkelse fra alle kampe, hvis de ikke kan opføre sig ordentlig. Der med kan man indføre billed id ved køb af kamp biletter, så der nemmere kan efektueres og en exklution, der er forbunden med at man under kampene, der spilles af den respektive klub, må man ikke nærme sig den respektive stadion der spilles på, i en afstand af 500 meter og ligeså fangruperinger. Dette her skal ikke kun gælde for superliga hold, det skal gælde alle de kampe, der opkræves betaling for entreen. Mentaliteten her hjemme bør ændre sig, så hvis man er til det der med at slos, hvorfor så ikke tjene penge på det, istedet for at betale penge for det. det er nemlig mulig her i dagens danmark, der findes flere kampsports grene hvor man kan få afløb for sine aggrationer. Det viser efter min mening bare at der ikke er megen inteligens i den moderne danske ungdom, for det kan da vedgud ikke være en del af deres politiske menings udvekslinger, for det har ingensteds hjemme, og ren had kan det heller ikke være for så vil de respektive også slos med hinanden på andre tider af dagen og ugen, jeg skal dog ikke sige det ikke sker for det ved jeg af gode grunde ikke, men jeg tvivler på det. Kære fodboldsfans jeg håber ikke at huligans kulturen er tegn på hvor uintiligent vores ungdom er i dag.

J.K.Frederiksen.   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar